Bed and Breakfast Cedar Song

Meer bedandbreakfast info

2 reviews over Bed and Breakfast Cedar Song

• 7Ingrid01-04-2010

In 1 woord super

Alles wat je ervan verwacht. Vancouver Island is geweldig. De bootovertocht begint al met al het mooit

Alleen gereisd in oktober 2001

• 10Wilhelma Rosier27-12-2007

De ligging van deze B&B de Cedar Song is rustig en heel mooi gelegen in een groot bos. De persoonlijke benadering met de goede service was uitstekend. Goede schone kamers met badkamer. Het ontbijt was overheerlijk, heel gezellig gezeten aan een goed verzorgde tafel. Echt vakantiegevoel. Kom hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juli 2006

0 tips over Bed and Breakfast Cedar Song