Hotel Premier Mountain Lodge and Suites

Hotel Premier Mountain Lodge and Suites

Weer vandaag23°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Premier Mountain Lodge and Suites voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Premier Mountain Lodge and Suites in het Nederlands

Bijzonder onverzorgd hotel

Ron
14-2-2012

Dit is waarschijnlijk het slechtste hotel waar we ooit overnacht hebben. Het Best Western Valemount was vol, dus kozen we hier voor. De kamers waren oud en echt stoffig, de receptie was een grote chaos, het zwembad waar men mee adverteert was niet in gebruik. De prijs was dus echt 3 keer te veel, het enige wat wel ok was, was het restaurant waar je kon eten. Nee, rij snel door als je hier voorbij komt.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Magnetron

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesStrijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premier Mountain Lodge and Suites in Valemount, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premier Mountain Lodge and Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.