Appartement Watch The Eagles Soar From Here

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag12°3°

We hebben een aantal aanbieders voor Watch The Eagles Soar From Here voor je op een rij gezet:

Laatste review

Aj Looij,
15-1-2018

Heerlijk appartement. Echt een thuis. Maggie de eigenaar is een echte gastvrouw. Lekker met twee aparte slaapkamers, badkamer en zelfs een ruimte met wasmachine die je mag gebruiken.

2 reviews over Appartement Watch The Eagles Soar From Here in het Nederlands

Aj Looij,
15-1-2018

AJ,
17-8-2017

Het is een heerlijk appartement met 2 aparte slaapkamers. Eigen woonkamer en keuken. Je mag zelfs de wasmachine gebruiken. Af en toe hoor je de bovenburen lopen, maar geen echt lawaai. Heerlijke plek als je in Ucluelet wil zitten. Zeker een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Watch The Eagles Soar From Here in Ucluelet , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Watch The Eagles Soar From Here zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.