Hotel Maquinna

Kleine hotelsWeer vandaag11°4°
Hotel Maquinna

We hebben een aantal aanbieders voor Maquinna voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Maquinna in het Nederlands

Eenoudig maar goed verzorgd

Harrie
16-9-2016

Het hotel heeft weinig te bieden maar wat er is mag er ook wel zijn. De kamers en het sanitair is schoon. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Er is geen restaurant of keuken.

2006

Da accomodatie ligt vlakbij het water maar redelijk centraal in Tofino. Er is een gemeenschappelijk ruimte waar een computer, koelkast, koffiezetapparaat en waterkoker staat. Helaas geen lift aanwezig maar de kamers zijn netjes en schoon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maquinna in Tofino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maquinna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.