Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag21°13°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Tin Wis Resort voor je op een rij gezet:

22 reviews over Hotel Best Western Tin Wis Resort in het Nederlands

Een paradijsje aan zee.

Familie Jansen Hellendoorn
2-9-2016

Een supermooie plek om te verblijven. Ontzettend vriendelijk personeel. Je mag de hele dag koffie en fruit pakken. We kregen ontbijt erbij zonder extra kosten. Helemaal toppie. Gelegen aan een mooi stuk strand. 's-Avonds zagen we walvissen spelen en plonzen aan de horizon. Geweldig. En superschoon.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Fantastisch!

anke08
26-7-2013

Geweldig hotel aan het strand, alle kamers hebben zicht op de oceaan. Er wordt echt geleefd op het strand, je kan een gezellig kampvuur maken, wandelen, schelpen zoeken..... Kamers zijn netjes en goed, restaurant kun je lekker uitgebreid a la carte ontbijten( probeer de pancakes met banaan). Bij het resort zit een paddle surf shop( ook leuk om te doen) Een echte aanrader! De kids hebben genoten op het strand!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Vanuit je hotelkamer direct aan de stille oceaan

Pascal
24-5-2012

Prachtig hotel direct gelegen aan de stille oceaan op een heel erg rustige plek.

Vanuit je hotelkamer loop je zo het strand op richting de stille oceaan. Vlakbij Tofino en het Pacific Rim National Park. Hotel was geboekt door onze reisorganisatie juist omdat het dichtbij het Pacific Rim National Park lag.

Nette kamers met lekkere bedden. Prima plek om te overnachten in alle rust en dichtbij de natuur en de zee.

Gereisd Met vrienden in Wed Jan 01 2003 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schitterende locatie

junior_ing
21-11-2011

Resort in stijl direct aan het strand. Comfortabele kamers met balkon. Alle kamers hebben uitzicht op de Stille Oceaan. De instructies wat te doen bij een tsunami alarm maken de locatie nog specialer.

Gereisd Met partner in Mon Aug 29 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig gelegen hotel!

Luc en Dany
22-9-2011

Wil je vanuit je kamer het strand op lopen en genieten van een prachtige zonsondergang in de zee, dan is dit 'the place to be'. Dit hotel is werkelijk schitterend gelegen. De kamers zijn perfect in orde. Het restaurant, gelegen in het hotel zelf, biedt een verfijndere keuken dan wat je gemiddeld kan verwachten en heeft een mooie wijnkaart met o.a. lekkere wijnen uit de regio.

Gereisd Met partner in september 2011

te duur,fantastische ligging

annette
16-8-2010

de kamer was de hoge prijs niet waard. pover ingericht,badkamer klein en niets extra's,gebruikte badhanddoeken werden niet vervangen,vloer was niet schoon,balkon 2 kale stoeltjes,geen verwennerij dus! hotelligging is fantastisch,uitzicht eveneens,bediening prima.hotel oogt prima

Gereisd Met partner in augustus 2010

Fantastisch hotel

Leo van der Linden
4-8-2010

Dit hotel is fantastisch gelegen. In de avond genieten van een mooi zonsondergang. Vanuit dit hotel prima Tofino en diverse wandeltracks verkennen. Voor ons was een heimwee plek. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kamers direct aan het strand

Dennis
25-4-2010

Vanuit je kamer stap je zo het strand op en kun je genieten van de zonsondergang.

Gereisd Met partner in mei 2009

direct aan het strand

Saskia Patist
7-10-2009

hotel aan het strand, 5 a 10 minuten rijden naar Tofino. Mooie ruime kamer met zitje en uitzicht op zee.

Gereisd Met partner in Sun Jul 19 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Een prachtige plaats direct aan zee

EP
22-8-2008

Wij verbleven vier nachten op dit plekje aan het einde van de wereld. Het hotel is ruim en naturel van opzet. Direct aan de zee en het brede zandstrand gelegen. De kamers zijn prima en het sanitair schoon goed. De bediening van het behulpzame personeel verloop soms wat traag maar dit is geenszins storend. Het hotel is een perfecte basis voor het maken van één van de vele uitstapjes die mogelijk zijn. Whale watching, een bezoek aan de Hot Springs, Bear watching en zelfs een rondje golf. Het is allemaal mogelijk op deze fantastische plek. Kortom een aanrader.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte
  • Overige servicesConcierge, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Tin Wis Resort in Tofino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Tin Wis Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.