• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Sun Peaks

Hope we'll meet again!

Martijn, 23-12-2017

Onze vakantie starte vanaf deze plek pas echt! De aankomst, het verblijf de omgeving one spirit.

Na een stroeve start beloofde de naam

Sunpeaks veel goeds, zowaar aangekomen laat in de middag was het inchecken en optijd naar bed! De volgende ochtend skyblue boardje huren in de plaatselijke shop onder aan de Piste. First tracks in fresh powder de eerste feel good moments waren een feit! Na een stevige warming up was het tijd voor wat brandstof en waren gauw een fresh tasty sandwich verder. Meermaals dezelfde afdaling gekozen te hebben was

het tijd om de andere flank van de bowl te gaan verkennen. On-ver-ge-te-lijk!! De zon was middels zo gedraaid waarop het idee volgde het gebied aan de overzijde van de doorgaande weg op te gaan waarop onze dag compleet werd met veel piste kilometers en werkelijk waar in een playstation achtige omgeving! Tijd voor een pint. "Deze dag zal ik niet gauw vergeten" thanks Sunpeaks thanks

Ruim en mooi ski gebied

heer van Zijtveld, 9-2-2015
    Ruim voldoende pistes voor zowel gevorderde als beginner. Ook voldoende mogelijkheden afpiste

Redelijk uitgestorven

Leon , 18-7-2014
    Prima om hier een nacht te zijn, langer wil je er in de zomer niet zijn of je moet van golfen houden.
Sun Peaks scoort een 7,9 uit 10, op basis van 7 reviews