Reviews over Stewart

Heerlijk hotel om te verblijven

Hans,
    21-12-2014

Leuk hotel , het ziet er niet uit maar van binnen is het goed verzorgd.Het is in verschillende gebouwen ondergebracht.Kamers zijn schoon en goed verzorgd.Wifi is aanwezig.

Het ziet er niet uit maar...

RZ,
    24-7-2011

het is helemaal op zijn plaats in deze uithoek op aarde. Je hebt er alles wat je nodig hebt en kan ook nog eens heerlijk eten in het Bitter Creek Cafe aan de overkant. Een verblijf in Stewart met bezoek aan Hyder (Alaska) is een belevenis op zichzelf.

hele mooie kamer 458

de vries,
    23-6-2011

plaats stelt niet veel voor. hotel is goed, aan de overkant van het hotel lekker gegeten. bij het hotel staan ook fietsen kan je het dorpje door.

Zeer goed en gastvrij hotel

Ron en Wil,
    21-7-2010

Zeer vriendelijke eigenaren, beheerd door een familie. Door de Nederlandse roots van de familie heb je al snel een praatje. Dochterlief beheert het restaurant aan de overkant.

Internetpc aanwezig waar je gewoon achter kan zitten wanneer het uitkomt. Bellen naar NL via de hotelkamertelefoon was gratis en zolang we wilden. Kamers zeer ruim en schoon.

De omgeving is schitterend! Uiteraard ga je beren kijken in Hyder, Alaska. Vergeet je paspoort niet! De douane was 'not amused', toen wij die vergeten waren en dat is zacht uitgedrukt. Stewart zelf is een dorp dorp, dus niks te doen en bijna geen winkels. De eerstvolgende stad is echt uren rijden, dus bereid je voor op vooral mooie gletsjers, beren kijken en daarna weer terugreizen.

Mochten we ooit weer naar Canada gaan, gaan we hier zeker een keer terug.

De kamers zijn ondergebracht in diverse gebouwen en in en

Wim Vanthienen,
    8-9-2006

De kamers zijn ondergebracht in diverse gebouwen en verschillen onderling in afmetingen, inrichting en prijs. Het is daarom verstandig om vooraf de website te raadplegen. TV, koffiezetapparaat en koelkast, evenals draadloos internet zijn vermoedelijk overal aanwezig (wij hadden kamer 302). De receptie bevindt zich in de antiekwinkel.

Het restaurant "Bitter Creek Café" aan de overzijde van de straat behoort eveneens tot het hotel en serveert erg lekker eten in een iets hogere prijsklasse.

Stewart scoort een 7 uit 10, op basis van 3 reviews