Bed and Breakfast Logpile Lodge

1 review over Bed and Breakfast Logpile Lodge in het Nederlands

Een Fantastische plek.

verklomp
11-7-2011

Een plek om nooit meer te vergeten. Gastheer en gastvrouw leggen je helemaal in de watten. Ontbijt is erg lekker. Er is veel rust, mooie natuur en een geweldig uitzicht over de bergen. Kamers zijn schoon en erg mooi en passen helemaal in het geheel. (er is geen TV).

Een echte aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Logpile Lodge in Smithers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Logpile Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Logpile Lodge scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.