Bed and Breakfast Tuwanek Hotel

1 review over Bed and Breakfast Tuwanek Hotel in het Nederlands

Uitmuntend!

Marjan
21-5-2013

Wat een bijzondere ervaring om dit hotel te overnachten. Complete luxe en zeer goede verzorging door de eigenaren. Op het balkon een prachtig uitzicht over het meer: de moeite waard om met gordijnen open te slapen. Helaas waren we er te kort van om bijvoorbeeld de whirlpool en de thuisbioscoop te kunnen genieten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Tuwanek Hotel in Sechelt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Tuwanek Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.