Riske Creek

Reviews over Riske Creek

Geweldig

Ad,
    26-8-2015

De lodge is gebouwd in de jaren 40 en is nog authentiek. Prachtig gelegen in een geweldige afwisselend omgeving. Misschien niet spectaculair maar voor de natuur liefhebber is hier heel veel te zien. o.a. wilde paarden, beren, bighorn sheep, wolven, coyote's en heel heel veel herten. Vooral Farewell Canyon is een bezoek meer dan waard. Deze lodge is een prima stop plaats voor diegene die naar de prachtige Bella Coola Valley willen over de bijzondere highway 20.

Gereisd met partner in juni 2015

Slapen in een museum, heerlijk eten bij Ria

Marjan,
    24-10-2009

De Chilcotin Lodge is een historische lodge en ook zo ingericht met veel kijkspulletjes en hoekjes om te ontdekken. Na de Rocky Mountains is deze omgegeving wat minder spectaculair en dan is overnachten in zo'n leuke lodge een plus. Eigenaresse Ria kookt zelf: heerlijk!

Gereisd met partner in juni 2009
Riske Creek scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews