Hotel Days Inn Vancouver Airport

We hebben een aantal aanbieders voor Days Inn Vancouver Airport voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Days Inn Vancouver Airport in het Nederlands

goed airport hotel

Theo & Yvonne
23-6-2015

Airport hotel met shuttle service. Ruime kamer en badkamer. Ontbijtruimte niet al te groot. maar er werd verbouwd. Voldoende keus. Eén lift en dat kan wat vertraging opleveren. Sky train op 3 minuten lopen afstand. Night market en casino eveneens op paar minuten lopen afstand. Ook een supermarkt en restaurants in de buurt.

Gereisd Met partner in Sat May 16 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Days Inn Vancouver Airport in Richmond, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Days Inn Vancouver Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.