Hotel The Sutton Place

HotelWeer vandaag26°8°
8,1

2 reviews over Hotel The Sutton Place in het Nederlands

Spookstad en diverse nostalgische dingen. Ook voor kinderen. Ook heli-vluchten zijn mogelijk.

Wel afgelegen, alleen bij hotel een restaurant, dus weinig keus wat betreft andere mogelijkheden.

Personeel waarschuwde voor last van vliegjes buiten, dat viel toch wel mee.

Supermodern en luxe hotel

m_ameling
22-10-2012

Rustig gelegen in de bergen, ver buiten plaats. Zeer ruime kamers met alle faciliteiten die je je kunt bedenken. Upgrade gekregen naar kamer met twee slaapkamers en twee badkamers. September bleek laagseizoen, weinig gasten aanwezig. Gebruik gemaakt van het zwembad en hot tub. Minpunt was dat een klacht niet afgehandeld werd en er niet duidelijk vermeld is dat ontbijt inbegrepen is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Sutton Place in Revelstoke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Sutton Place zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Sutton Place scoort een 8.14 uit 10 op basis van 2 reviews.