Camping Revelstoke KOA

Meer camping info

1 review over Camping Revelstoke KOA

• 2Janssens17-09-2012

Bar slecht sanitair.

Omdat we goede ervaring hadden met KOA campgrounds in Amerika, besloten we toch, ondanks de slechte referenties, deze campground voor 2 nachten te reserveren. Spijt hebben we hier van!!! We hebben betaald voor 2 nachten, maar zijn 1 nacht gebleven wegens het wel heel slechte sanitair. Vervuilde toiletten. Toiletdeuren, die niet op slot kunnen en douchecabines zonder deur, maar met gordijn er voor. Heel vies. 12 km meer naar het Oosten van Revelstoke schijnt `n betere campground te liggen.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2012