Hotel Glacier House Resort

Hotel Glacier House Resort

Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag23°12°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Glacier House Resort voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Glacier House Resort in het Nederlands

heerlijk rustig

marcel
18-8-2012

mooi hotel midden in de natuur. vlak bij een stuwdam dus je ziet wel wat elektra kabels. hotel simpel maar schoon. mooie kamer. s'morgens de gordijnen open en er stond een hertje in de tuin te grazen. eten sávonds niet bijzonder. ontbijtbuffet was goed. ik denk dat hotel meer voor de winter dan voor zomergasten is. voor een rustig nachtje op doorreis perfect.

Gereisd Met partner in juli 2012

leuk hotel ver van de buitenwereld

Frans en Elvira
11-6-2010

Tijdens onze rondreis door Canada verbleven wij 1 nacht in het Glacier House resort in de buurt van Revelstoke. Het hotel ligt op ongeveer 15 minuten rijden van Revelstoke in een rustige omgeving. Vanuit onze kamer hadden wij uitzicht op de bergen. Wel halen de hoge telefoonmasten rond het hotel wel wat van de sfeer weg. Echter de kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Doordat het nog geen hoogseizoen was, was het ook erg rustig in het hotel.

Gereisd Met partner in mei 2010

hotel gebouwd als chalet

J.A.Witbraad
13-11-2009

Zeer verzorgd vrij klein hotel met op het terrein een aantal blokhutten welke ook gehuurd kunnen worden De ligging is mooi met uitzicht op de omliggende bergen. De 2 persoons kamers hebben een open haard en uitzicht op de voederplaatsen voor het wild., zijn mooi afgewerkt met hout, de bedden zijn goed en er ligt een mooie quilt op. Tijdens mijn rondreis door de westelijke staten was dit wel een van de betere.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Mar 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goede sfeer

karin
13-8-2009

Wij verbleven 2 nachten in een hotelkamer van Glacier House resort. We hadden de kamer voor gehandicapten toegewezen gekregen ivm het boeken van een queensize bed. Een ruime/nette kamer met een nette (aangepaste) badkamer. Er was geen koelkast op de kamer, echter was er wel de mogelijkheid om wat spullen beneden in de centrale koelkast te plaatsen. Ook is er in de lobby een computer te gebruiken door gasten. Het restaurant is netjes, eten is goed. Het ontbijt viel ons wat tegen, maar was niet slecht. De (van oorsprong nederlandse) eigenaresse is erg aardig en behulpzaam en probeert het iedereen naar de zin te maken. Het hotel ligt nabij een stuwmeer, je kunt je het uizicht laten bederven door die draden, maar dat is zeker niet nodig. In de omgeving zijn erg mooie wandelingen te maken, bijv. bij/naar Meadows in the Sky op Mount Revelstoke, vanwaar je ook nog eens een prachtig uitzicht hebt. Neem wel spul mee om je mee in te smeren/spuiten tegen de muggen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

Een sprookje gelijk

Aaftink
9-7-2009

een oase om tot rust te komen !! en even zo goed voor actieve mensen ,. er is aan alles gedacht hier vergeet je je zorgen / ophet moment dat een eland met kalfjes (2 nog wel) het terras overstak riepen we Wauuuw ! Zicht en omgeving om nooit te vergeten. HET MOET GEZEGD! Fam Aaftink.

Gereisd Met partner in april 2009
2008

Mooi tussen de bergen gelegen complex

De Zwart
11-8-2008

Mooie lodge, mistte alleen een koelkast.

Wij verbleven er 2 nachten. Eerste avond prima gegeten (BBQ), kinderen na afloop lekker buiten in de tuin gespeeld. 2e avond (zondag) bleek het restaurant opeens dicht te zijn.

Gereisd Familie in Mon Aug 11 2008 10:45:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het minste resort wat we hebben gehad

Rob en Inga Dassen
31-7-2008

Ik heb de andere beoordelingen gelezen en ben het er helemaal niet mee eens. Wij zijn hier 3 nachten verbleven, maar omdat we via een touroperator hadden geboekt en niet rechtstreeks konden we geen aanspraak maken op de gratis kano's of fietsen. Dat is nog tot daar aan toe, maar dat we vervolgens in het dorp een voordeelcoupon moesten halen voor de kanoverhuur bij ons eigen resort viel toch wel erg tegen. Wij hadden de kamer die geschikt was voor gehandicapten, omdat: 'onze touroperator een queensize-bed had geboekt'. Het eten was echter erg lekker. Het enige wat wij verrassend vonden (hebben we ook verder nergens gezien) is dat er door de staf een fooi van 15% als automatisch op je rekening wordt gezet. Je mag je fooi (die wij overigens overal hebben gegeven, zo rond 10-15%) dus niet zelf bepalen. Sorry, maar daar houden wij dus absoluut niet van. Wat betreft gastvrijheid vonden wij het het minste resort wat we hebben gehad, het was erg zakelijk. Jammer, maar verder leuke reis!

Gereisd Met partner in juli 2008

Mooi hotel in een minder mooie omgeving helaas

guido
1-3-2008

Mooi hotel in een minder mooie omgeving helaas. Lekker zwemad erbij met een sauna en hot tub om 's avonds te ontspannen. We hebben meerdere beren in de buurt gezien en een in de hotel tuin. Het plaatsje Revelstoke is leuk om door heen te rijden; erg "local" Stuwmeer is nogal suf om te bezoeken

Gereisd Met partner in maart 2008
2007

Prachtig, kleinschalig hotel, maar ver van alles

michiel
30-9-2007

Prachtig, kleinschalig hotel, maar ver van alles. Ligt kort bij een stuwmeer en dus wordt het landschap ontsierd door hoogspanningskabels. De kamers waren super (mooi en groot), maar er was geen ijskast.

Gereisd Familie in september 2007

in een woord af !!! in de goeie zetting dus!

mv.brummer-last
16-8-2007

in een woord af !!! in de goeie zetting dus!.prachtige ligging van the resort doet je denken aan terug komen,op onze rondreis de keuken niet geevenaard gezien,een dikke tien voor de kok, en voor de staff!

Gereisd Met partner in juni 2007

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenAmerikaans, Diabetische gerechten, Duits, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Vegetarisch

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Tours

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken
  • Sport & SpelBiljart
  • WintersportSkiën

• Adres1871 Glacier Lane V0E 2S0(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Glacier House Resort in Revelstoke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Glacier House Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.