Hotel Frontier Motel

Kleine hotelsWeer vandaag11°-1°
Hotel Frontier Motel

We hebben een aantal aanbieders voor Frontier Motel voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Frontier Motel in het Nederlands

Geen toppertje

George
11-5-2011

Prima om te overnachten maar daar is ook alles mee gezegd, kleine kamers, hele kleine badkamers. Het dorpje was aardig. We moesten zo lang op ons eten wachten dat we weggegaan zijn.

Massaal en toeristisch

Grietje
19-6-2010

Kleine en warme kamer, niet koel te krijgen. Badkamer was ook minimaal. Het stadje stelde gedurende de dag ook niet veel voor, maar misschien lag dat aan het weer. Het was die dag erg warm. Hotel ligt op de driesprong waarvan 1 naar Noorden, Jasper e.o.

Restaurant ook toeristisch en druk, hotel zat erg vol. Het eten was er wel goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Frontier Motel in Revelstoke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Frontier Motel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.