Kleine hotelsWeer vandaag13°1°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Tsa-Kwa-Luten Lodge voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Tsa-Kwa-Luten Lodge in het Nederlands

Heel mooie plek op mooi eiland

ad
4-11-2013

Vanaf Campbell River korte vaartocht met de ferry. Camping is mooi gelegen aan de Strait of Georgia . Absolute rust, 12 ruime plaatsen op loopafstand van de lodge waar een prima restaurant is. Tevens gratis gebruik van wasmachines, sauna, hottube. Uitstekend sanitair

Gereisd met partner in september 2013

Schitterend gelegen

RZ
23-7-2011

Van de 'spirituele atmosfeer' die de reisorganisatie had beloofd, hebben we weinig gemerkt maar op het hotel zelf valt helemaal niets aan te merken. Mooi gebouw, schitterend gelegen met een prachtig uitzicht, omgringd door ongerept natuurschoon en voorzien van een uitstekend restaurant. Quadra Island is bovendien een waar wandelparadijs.

Gereisd met partner in juni 2011

Een van de heerlijkste oorden waar we ooit geweest

Anneke en Frits de Winter
29-5-2011

De lodge ligt op een prachtige plek, is schitterende gebouwd, het uitzicht is onvergelijkelijk mooi. Er hangt een sfeer van ontspanning en rust, die je helemaal door trekt. Je eet er ook nog eens uitstekend.Kortom: ga er naartoe en ondervindt een unieke ervaring.

Gereisd met partner in januari 2011

Ik ben hier in 2010 4 dagen gebleven op mijn 3,5 weekse reis door BC. De lodge ligt op de zuidpunt van Quadra Island en is in eigendom van een groep natives wat je terug ziet in de bouwstyle en ornamenten. De kamers hebben allemaal uitzicht op de baai, zijn ruim opgezet en zijn voorzien van een balkon. Alleen een airco ontbreekt. Het restaurant serveert goede gerechten met bijpassende wijnen. Deze heerlijkheden kunnen vanaf het buiten terras genoten worden terwijl je de zon ziet ondergaan in de baai. De lodge heeft verder een fitness zaaltje en een gratis jacuzzi.

In de avond liepen er herten rond de lodge en met wat geluk kan je nog groter wildlife spotten. Boek je Orca/Whale watch tours gewoon in de lodge zoals wij gedaan hebben. Een volle dag tour vanaf quadra bracht ons orca's (13 stuks), zeehonden, zeeleeuwen, dolfijnen en zwarte beren (2 stuks).

De lodge brengt value for money en is een dikke aanrader.

Gereisd met partner in september 2010

erg genoten

Marjolijn
24-7-2010

Prachtige lodge.

We voelden ons er erg relaxed, het restaurant is erg goed.

Probeer de locale wijnen (fruit).

tip: marine wildlife tour abouriginal journeys!

Gereisd met partner in juli 2010

mooi hotel op een geweldige locatie

Frans en Elvira
11-6-2010

Tijdens onze rondreis door West-Canada verbleven wij 2 nachten in het Tsa-Kwa-luten lodge. Het hotel is gelegen op een schitterende, rustige locatie met uitzicht op de Inside Passage. De omgeving leent zich voor mooie wandelingen. De kamers zijn ruim met zelfs 2 etages. Nadeel is dat het hotel geen gordijnen heeft, maar doorschijnende screens waardoor het erg vroeg licht is in de kamer wanneer de zon opkomt. Wij hebben ook 2 avonden gegeten in het restaurant en het eten was erg goed.

Gereisd met partner in mei 2010

Prachtige ligging op Quadra Island

Dennis
25-4-2010

Een hotel onderhouden door "Natives", dus een goed initiatief. Locatie is geweldig, middenin de natuur. We hebben bij de lodge wel 40 tot 50 zee-arenden gespot. Daarnaast ook andere wildlife.

Gereisd met partner in mei 2009

A room with a view

leon.barendregt
1-11-2009

De tocht naar Tsa Kwa Lute Lodge is al een genot, op het pontje de korte oversteek en dan op het eiland langs stille weggetjes met dichte bossen vol varens en mossen en dan ineens de Lodge. Een prachtig gelegen hotel met een haast serene rust. Buitengewoon vriendelijk personeel een schitterende hal en restaurant met uitzicht op de Discovery Passage waar je enorme cruise schepen langs ziet komen. Ook de kamers hebben dit fantastische uitzicht met balkon. Het eten is er heerlijk, prachtige wandelingen te maken bij het hotel, boogschieten, mountain bikes alles is voorradig. Een aanrader is met de kayak met gids de zee op, geweldige ervaring. Wij waren er nu voor de tweede keer en dromen al weer van een volgend verblijf.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008
2006

Een schitterend hotel jammer dat het maar voor 1 nacht was wij waren op door

reis alleen al de natuur op het eiland schitterend.Ook het restaurant was heel goed.

Gereisd anders in augustus 2006

Mooi resort

Koeman
25-7-2006

Mooi resort. Ruime kamer met balkon of terras. Prachtig uitzicht. Met schemer komen de herten voor je kamer (begane grond). Restaurant is erg goed.Een hotel om heerlijk uit te rusten.

Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tsa-Kwa-Luten Lodge in Quadra Island, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tsa-Kwa-Luten Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.