Prince Rupert

Vakantie in Prince Rupert

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Prince Rupert

Reviews over Prince Rupert

• 10Els Gee12-09-2018

Fantastich

Adembenemend Vissersdorp, erg ontoeristisch met een gezellige haven, mogelijkheden om excursies te doen om Grizzlies en Walvissen/Orka’s te spotten. Als je de Amerikaanse Zeearend van dichtbij op de foto wilt zetten, moet je naar de haven gaan. Ze zitten overal op de balustrades langs de boulevard. In het water zie je de koppies van zeehonden nieuwsgierig naar je opkijken. Middenin Prince Rupert ligt de Hidden Garden waar behalve prachtige bloemen ook een nest van de Amerikaanse Zeearenden te fotograferen was. Daar kregen we de tip om naar de Vogelopvang te gaan. Dat hebben we de volgende dag gedaan. De Vogelopvang wordt liefdevol gerund door een echtpaar van 80 jaar. We kregen er een rondleiding, konden alle vogels van dichtbij zien en fotograferen. Het was gratis maar een gift was welkom. Daarna zijn we naar een Canery geweest. Een leuk museum met huisjes op palen. Ook nog een beer gezien bij een meertje. Kortom: geweldige plek.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2018

• 6Marianne11-08-2013

Klein stadje

Veel leegstaande winkelpanden in Prince Rupert. Een klein winkelcentre waar van alles te koop is. goede uitvalsbasis voor de ferry naar Vancouver Island.

• 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 5Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2013

• 4wlagendijk131-01-2013

Nooit meer

Het is geen leuke stad. Overal zag je zwerves zelfs in de holte lobby kwam je ze tegen. Nee zelfs om er te overnachten zou ik er niet meer heen gaan. Ik voelde me er niet echt op mijn gemak.

• 6Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 4Omgeving
    • 2Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2012

• 6famile rdv26-08-2012

Niet veel te beleven

Het regent hier erg veel en dus ook toen wij er waren. Dat levert een triest beeld van het sowieso al vervallen havenstadje. Gelukkig is er Cow Bay met een paar leuke restaurantjes en het Museum of Norther BC om de namiddag door te brengen.

• 7Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 7Omgeving
    • 6Sfeer in stad

augustus 2012

• 6Louise Kroot14-08-2012

alleen goed als doorgangsovernachting

Prince Rupert bestaat bij de gratie van de ferry. Alleen als je voor of na de ferry moet overnachten verdiend het aanbeveling om hier te overnachten.

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur