1 review over Camping Sunny Sanctuary Campground in het Nederlands

Mooie camping

Mary en Peter
12-1-2010

Camping Sunny Sanctuary, is mooi gelegen aan een inham net iets buiten het dorp en een prima plek om te overnachten wanneer je de "ferry" neemt. Wij kwamen na middernacht, van Prince Rupert, aan en de eigenares was nog wakker om ons in te checken. Alles moest in het bijna donker gebeuren en zagen pas de volgende morgen de camping, we hadden een klein plekje, maar dat was niet erg voor een nachtje. Op de camping liepen heel wat mooie konijntjes rond en het sanitairgebouw was prima in orde, al zag het er aan de buiten kant niet naar uit. Wanneer je 's morgens nog even tijd hebt, loop dan vanaf de camping naar de inham dan zie veel vogels

Gereisd Met partner in juni 2006

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Sunny Sanctuary Campground

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sunny Sanctuary Campground in Port Hardy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sunny Sanctuary Campground zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.