FamiliehotelWeer vandaag24°11°
Hotel Pemberton Valley Lodge

We hebben een aantal aanbieders voor Pemberton Valley Lodge voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Pemberton Valley Lodge

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Kluis, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenAyurveda, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportVissen
    • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
    • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pemberton Valley Lodge in Pemberton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pemberton Valley Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.