Bed and Breakfast The Admiral Anson

Review geschreven door p.schreurs

Sfeervol

p.schreurs
29-12-2010

Admiral Anson is een guesthouse in een mooie straat met oude bomen.Het was toe aan een opknapbeurt en dat is inmiddels ook gebeurt.De muren buiten zijn weer fris geverfd en de kamers hebben goede bedden en zijn schoon en fris.Er is een leuke veranda voor het huis waar het goed zitten is.Je kunt het canadese leven gadeslaan.Er is een goede keuken met allerlei levensmiddelen.De eigenaar moet zorgen voor voldoende keuze voor het ontbijt en dat is er ook.

De tuin is heel mooi met een barbeque,toen wij er waren was er een schuurtje waar wasbeertjes hun jonkies hadden gekregen.Op loopafstand heb je de bus en de skytrain,en de zee is ook redelijk vlakbij met eethuisjes en restaurantjes,winkels en een paar pubs.Met de skytrain ben je in hooguit 10 minuten in downtown Vancouver.

Al met al, een best plek voor redelijke prijzen.