Reviews over Muncho Lake

Het hoofdgebouw, een enorme blokhut, oogt bijzonder mooi 2

Wim Vanthienen,
    30-9-2006

Het hoofdgebouw, een enorme blokhut, oogt bijzonder mooi en is dat ook. De kamers hier hebben alle comfort, maar kosten per nacht wel ca. 95,00 EUR voor 2 personen, zonder ontbijt. Laat je evenwel nooit verleiden om een "cabin" te huren. Daarvoor betaal je ca. 76,00 EUR per nacht en je krijgt er een oude, versleten blokhut met piepkleine venstertjes en minimaal comfort voor in de plaats. Er staat zelfs geen TV. De lodge ligt ver van de bewoonde wereld, aan de oever van het mooie Muncho Lake. Met de eigen watervliegtuigen kunnen uitstappen gemaakt worden, maar daarvoor is een héél dikke geldbeugel noodzakelijk. Voornamelijk geschikt als tussenstop langs de Alaska Highway. Het restaurant is indrukwekkend mooi en het eten behoorlijk. Enkel de prijs valt een beetje tegen (ca. 4,20 EUR voor een glaasje wijn uit een karton)