Hotel Manning Park Resort

Hotel Manning Park Resort
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Manning Park Resort voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Manning Park Resort in het Nederlands

Goed hotel

S
19-6-2016

Tijdens onze rondreis hebben we in dit hotel geslapen. Het hotel ligt midden in de natuur. Alle voorzieningen zijn aanwezig (zwembad, restaurant, winkel enz). Wifi is korte tijd gratis, daarna betalen. Het hotel straalde een fijne jaren 70 sfeer uit.

Onze kamer was ruim en schoon. We hebben lekker gegeten in het hotelrestaurant. We konden uren kijken naar de vele grondeekhoorns rondom het hotel.

"Winderig" hotel

Els
18-7-2012

De ligging van het hotel is fantastisch, midden in het Manning Provincial Park. Je kunt er heerlijk wandelen, je hebt een prachtig uitzicht vanaf de Cascade Lookout op het resort en omgeving en de alpine vegetatie op de Blackwall Peak is heel bijzonder. Het eten in het restaurant is lekker en de bediening is vriendelijk. Het personeel vindt het leuk om een praatje met je te maken.

De kamers zijn ruim en schoon, maar hebben een groot nadeel: de airco. Die is namelijk niet uit te zetten Hij blaast continu koude of warme lucht. Je ligt de hele tijd in de tocht. Om twee uur 's nachts hebben we hulp gehaald van het personeel, die het rooster met lakens, slopen en plakband hebben proberen te dichten. Na een paar uur ging dat weer los door de harde wind uit het rooster. Heel behulpzame poging die niet veel uitgehaald heeft. Gelukkig hadden we maar voor 1 nacht geboekt.

resort midden in manning park

karin
13-8-2009

Dit hotel met bijbehorende huisjes is gelegen midden in Manning Provincial Park, gemakkelijk te bereiken vanwege de liggen vrijwel direct aan de Highway.

De Hotelkamer was ruim, goede bedden. Wel opletten dat de horren ok zijn.

Het bijbehorende restaurant is goed, reserveren voor het diner is aan te bevelen.

Er is een overdekt zwembad bij het hotel.

De natuur rondom het hotel is mooi, het meer nabij het hotel is leuk om in te zwemmen of om te kanoën.(Let op ! betaald parkeren bij het meer). Je kunt ook mooie wandelingen maken rond en bij het meer.

Er is geen internet verbinding en ook geen bereik met de mobiele telefoon.

prima ontspanning

leon.barendregt
6-9-2008

Keurige kamers in het hoofdgebouw, vriendelijk personeel, veel mogelijkheden voor ontspanning, zwembad, kleine fitnessruimte, pool en tafeltennis, mountain bike, kano etc.

Het park is geweldig, dichtbij het Lightning Lake om te zwemmen of kano te huren etc.

Het restaurant is prima. Alleen de dichtstbij zijnde plaatjes Hope of Princeton zijn wel eenn eindje rijden.

Het hotel ligt langs de highway, midden in het Manning Park.

Zwembad, volleybalnet, speeltoestellen en veel squirrels aanwezig voor kinderen.

Een aanrader is het huren van kano's bij Lightning Lake. Wij zagen er een hert het water oversteken.

Een hotel waar weinig op valt aan te merken. Strategisch gelegen in het hartje van het park, ver verwijderd van de 'bewoonde wereld' maar met oneindig veel wandelmogelijkheden. Bij de receptie is een overzicht van de routes verkrijgbaar met informatie over eventuele stremmingen (bijv. in het voorjaar nog niet verdwenen sneeuw). Grappig zijn de honderden grondeekhoorns die zich in het veld voor het hotel hebben gevestigd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Manning Park Resort in Manning Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Manning Park Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Manning Park Resort scoort een 7.64 uit 10 op basis van 7 reviews.