Camping Fraser Cove Campground

3 reviews over Camping Fraser Cove Campground in het Nederlands

inderdaad nooit meer

Jan,
21-5-2017

Had 2 nachten betaald, maar na 1 nacht vertrokken. Helemaal eens met eerdere reviews, had ik die maar gelezen.

echt nooit meer,ga hier niet naar toe!

m.groen
1-10-2016

Er was niets goed aan de camping.Wij waren glokt met de vermelding dat de camping aan een rivier ligt,Hij ligt inderdaad aan een rivier...maar aan de overkant werd de berg volkomen door bergwerkers geindustrialiseerd.Lelijk

Er is maar een douche en toiletten zijn vreselijk !

Slecht

M Donner
26-9-2014

Tijdens onze rondreis door Canada hebben wij deze camping bezocht. Wij hebben hier gelukkig maar 1 nacht verbleven.

De toiletten bestonden uit soort emmers met een deksel er op.

Er was slechts 1 douche, daarvan moest je eerst een sleutel pakken. Na een blik op de staat van de douche hebben we besloten om dat maar even een dag over te slaan.Vies!

De ligging aan de rivier was op zich best aardig, maar het uitzicht op een soort bouwplaats maakte dit een treurig geheel.

De camping werd vooral bezocht door mensen die gingen vissen, dat scheen je daar goed te kunnen, maar een beetje comfort, ook al is het kamperen is ook wel fijn..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Fraser Cove Campground in Lillooet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Fraser Cove Campground zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.