Hotel The Grand Okanagan Lakefront Resort

We hebben een aantal aanbieders voor The Grand Okanagan Lakefront Resort voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel The Grand Okanagan Lakefront Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Kamers waren goed en schoon.

Ligging aan het meer is mooi.

2007

Sept

Janny Ridderbroek
1-10-2007

Sept. 2007 hier 4 nachten verbleven. De eerste dag kamer met uitzicht op ander dak. Na klacht werden we de volgende dag naar een kamer met uitzicht op de marina verplaatst. Prima ontbijt.(niet inbegrepen)
2006

Schitterend resort, onze kamer (eerder een appartement) was net vernieuwd, prachtig gelegen met zicht op het meer, lekkere keuken, wel veel hoogteverschil in het resort

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Grand Okanagan Lakefront Resort in Kelowna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Grand Okanagan Lakefront Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Grand Okanagan Lakefront Resort scoort een 8 uit 10 op basis van 6 reviews.