Hotel Best Western Inn

Anders

Prima hotel

A@A
6-9-2009

Modern hotel met alle voorzieningen die je nodig hebt. Ligt aan doorgaande drukke weg maar je bent in 10 minuten in het centrum. Ontbijt was inclusief, werd druk bezocht maar was zeker toereikend om de dag mee te starten. prima verblijf gehad.

2008

Goede kamer, mindere ligging

De Zwart
11-8-2008

Hotel is gelegen aan een drukke weg, niet echt in het centrum van Kelowna.

Inchecken was niet mogelijk voor 16:00 uur.

Aan de overkant van de straat is een winkelcentrum gelegen met een grote supermarkt (Safeway).

Kamer was prima. Zwembad(je) met twee bubbelbaden aanwezig.

2007

Prima hotel

Miranda
16-8-2007

Prima hotel. De prijs lijkt hoog, maar is inclusief ontbijt. Ontbijt is vrij basic, maar is verder prima. Kamers zien er top uit. Om naar het centrum te gaan heb je wel een auto nodig en is toch wel 5-10 minuten rijden. Lekker zwembad (overdekt, met mogelijkheid om buiten te liggen) met prima ligbedden. Echt een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Inn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Inn in Kelowna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.