Camping Banbury Green RV Park & Campground

2 reviews over Camping Banbury Green RV Park & Campground in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Unieke plek

Mark hanssen, 12-11-2011

Heerlijke camping in een omgeving waar weinig mooie campings zijn te vinden. Toen we de hoop bijna op hadden gegeven om een mooie plekte vinden voorhebt afsluiten van een 3weekse reis kwamen wij per toeval hier terecht. Mooi gelegen, lekker rustig en een heerlijk meer. Sanitair oud maar netjes. Eigenaar woont in fantastisch authentiek landhuis.

Mooie camping aan het Skaha Lake

Mary en Peter, 17-12-2009

Wij zijn hier in juni 2009 geweest en vinden het een van de mooist gelegen campings. Geen geluidsoverlast, veel groen, ruime plaatsen aan het water of vlak daarbij. De camping wordt gerund door een aardige familie, wonende in een karakteristiek huis centraal gelegen op de camping. De toiletgebouwtjes zijn gedateerd, maar wel schoon.

Het meer is zeer helder en langs de camping zijn een aantal loopplanken. Zeker een aanrader is om met een kano langs de oevers te varen, de kans dat je herten ziet is zeer groot. Wij werden al door ze ontvangen bij de ingang van de camping.

Naar Kaleden lopen is via een stijgende weg die gedeeltelijk is geasfalteerd misschien wat heftig maar wel mooi vanwege het uitzicht.

TIP, wanneer er gebruik wordt gemaakt van navigatie in de auto, wil deze je nog weleens door het dorp sturen, vanaf richting Hope, want de "Pineview Drive" is lang, ga daarom bij Kaleden richting Penticton, na ca. 3 km rechts van de weg het bord van "Banbury Green" en dan naar beneden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Banbury Green RV Park & Campground in Kaleden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Banbury Green RV Park & Campground zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Banbury Green RV Park & Campground scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.