Camping Hope Valley Resort & Campground

3 reviews over Camping Hope Valley Resort & Campground in het Nederlands

Super place!!

T&M
21-8-2014

Hope Valley has always been a favorite for myself, my friends & family. It has only improved since the owners took an active roll a few years ago. We love it and look forward to many more vacations here.

Never Camping Here Again

Jack peterson
24-5-2014

We had been to this campground many years ago and decided to return for the May long weekend. New owners had taken over and didnt keep the experienced managers, big mistake.

Didn't get the site we reserved, was accused of not paying when we did upon checking in.

New owner is absolutely rude to campers and clearly doesnt really want anyone on his land,, ridiculous

Dirty pool and washrooms, overflowing garbage and no policing of basic campground rules.

Place is a joke, not recommended at all..

Vanaf de Hway 1 (Vancouver) ligt Hope op het kruispunt van de Hways 1,3 en 5. Vooral als je op de Hway 3 verder wil is dit een goede stop, temeer daar in het Manning Park wel een campground is maar zonder voorzieningen. Vriendelijk personeel. De sites liggen in een dichte bossage, zijn niet groot maar geven wel voldoende privacy. Wordt in het weekend veel door canadezen bezocht; die slaan onmiddellijk aan het houthakken. Iedere site heeft zijn oude autovelg voor een kampvuur. Hope heeft het beste water van canada; op de camping verkopen ze het zelfs in flessen. Wifi zou op korte termijn beschikbaar komen. Prijs full hookup 31 Can$

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hope Valley Resort & Campground in Hope, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hope Valley Resort & Campground zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hope Valley Resort & Campground scoort een 5.71 uit 10 op basis van 3 reviews.