Reviews over Harrison Hot Springs

Onze kamer was goed

S,
    19-6-2016

Tijdens onze rondreis hebben we hier 1 nacht geslapen. Na het lezen van diverse negatieve reviews waren we best benieuwd wat we aan zouden treffen. Onze ervaring was goed! Vriendelijke ontvangst en een ruime, schone kamer. Het hotel zelf oogde wat gedateerd, maar we hebben hier een fijn verblijf gehad.

Prima hotel

Marjan,
    21-5-2013

We verbleven met twee personen in een ruime gezinskamer. Je kunt hier heerlijk genieten van de hot springs. Zeker de moeite waard na bijvoorbeeld een rondreis.

Gezellige boulevard met prima restaurantjes.

Redelijk hotel in mooie omgeving

Tijgertje,
    16-2-2011

Het hotel is redelijk, wel goed schoon, alleen jammer dat er vlekken in de

vloerbedekking zitten.

De omgeving is prachtig!

goed hotel

A@A,
    6-9-2009

1 nacht verbleven in genoemd hotel. Groot hotel en veel gasten. Kamer was schoon maar wel wat verouderd.

Ontbijt en diner in restaurant kan in buffet vorm worden genoten. Was goed verzorgd.

Voor 1 nacht vond ik het ook wel voldoende een verblijf hier. Ligging aan een meer wel gezellig.

Relaxt hotel

GBE,
    12-8-2009

Hotel dat bekend staat om zijn baden met water uit de hot springs. Hebben deze locatie dan ook benut om te relaxen na 1,5 week reizen.

Onze kamer bevond zich in de hoge (west?) toren. Deze was vrij ruim en betrekkelijk standaard, zoals we verwacht hadden.

De ligging aan het meer en boulevard is aardig. Wel veel dagtourisme in het weekend.

Harrison Hot Springs scoort een 7,2 uit 10, op basis van 5 reviews