Camping Whispering Spruce Campground & RV Park

CampingWeer vandaag30°14°
Camping Whispering Spruce Campground & RV Park

1 review over Camping Whispering Spruce Campground & RV Park in het Nederlands

• Goed: 7 - 8

camping die betere tijden heeft gekend

Mary en Peter
13-12-2009

De ontvangst door de eigenaar was hartelijk, maar je kan zien dat er niet veel meer aan de camping wordt gedaan. Het uitzicht was mooi en je heb niet veel last van de bovengelegen snelweg. De plaatsen waren ruim. Het sanitair redelijk. De camping was ook de thuisbasis voor een kleine kudde bergschapen. De camping ligt iets te ver van het centrum om te gaan lopen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Whispering Spruce Campground & RV Park in Golden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Whispering Spruce Campground & RV Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Whispering Spruce Campground & RV Park scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.