Bed and Breakfast Kicking Horse Canyon

BedAndBreakfastWeer vandaag28°14°

We hebben een aantal aanbieders voor Kicking Horse Canyon voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Kicking Horse Canyon in het Nederlands

Als je houdt van warmte en gezelligheid.

tiarahvw
27-9-2010

Ben je in de buurt van Golden, dan deze b&b zeker niet voobij rijden. Je wordt er warm onthaald door Jenny. De kamers zijn ruim en sfeervol ingericht. Het ontbijt is een feestje en elke keer weer met een verrassing. Haar man, Jerry is een kok en dat is goed merkbaar. Buiten kan je gebruik maken van de hottub en zittend hierin kijk je over de rockies heen. In hun knusse verblijf staan ook artikelen van hout te koop die Jerry zelf maakt en ook voor betaalbare prijzen. In Golden kan je de kabelbaan nemen en nog verder genieten van de rockies. Vlakbij de b&b is een wolvenopvang die je kan bezoeken en tevens meedoen aan een groepshowl met de wolven.

Zelf zijn wij hier wat langer gebleven dan de bedoeling was. Het was er erg fijn en ontzettend goed toeven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Kicking Horse Canyon in Golden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Kicking Horse Canyon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Kicking Horse Canyon scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.