Lodge Goldenwood

2 reviews over Lodge Goldenwood in het Nederlands

Prachtige plek heerlijk gegeten,

Mark
25-10-2013

Enkele dagen overnacht gedurende onze rondreis.

Waren hier graag wat langer gebleven.

Mooi!

anke08
15-7-2013

Mooie lodge in fantastisch gebied, super uitzicht! Er is een mogelijkheid voor een zelfgemaakt biologisch ontbijt bij de Zwitserse eigenaresse.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Goldenwood in Golden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Goldenwood zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.