Hotel Glenoge Mountain Lodge

Hotel Glenoge Mountain Lodge

Kleine hotelsWeer vandaag26°

We hebben een aantal aanbieders voor Glenoge Mountain Lodge voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Glenoge Mountain Lodge in het Nederlands

super plek !

karin
18-8-2009

Een mooie accommodatie nabij het plaatsje Golden. Rustig gelegen. Hotel en huisjes. Ik ben een paar dagen in een huisje geweest. Zeer compleet ingericht, woonkamer, 2 slaapkamers, badkamer met toilet en douche, keuken met alle apparatuur. Schoon en verzorgd. De eigenaars zijn zeer innemend en behulpzaam. De (volledige)naam van het hotel kan een luxe indruk wekken, echter is het juist de gemoedelijkheid van de gastvrouw/gastheer die voor mij dit verblijf zo bijzonder hebben gemaakt. Heerlijk gegeten in het restaurant. De ligging is prettig, niet te ver van Golden, maar ver genoeg om echt in de natuur te zijn. Hotel beschikt o.a. over Hot Tub. Rondom Golden is veel te zien, ik zou bijv. zeker de Wapta Falls aanbevelen. Een hotel waar ik zeker naar terug zou willen gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenHiken
  • Sport & SpelBiljart
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Glenoge Mountain Lodge in Golden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Glenoge Mountain Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.