Chalet Cedar House

ChaletWeer vandaag23°13°

1 review over Chalet Cedar House in het Nederlands

Houten chalet, zeer ruim, met hot tub

m_ameling
22-10-2012

In de bergen gelegen, bereikbaar via kronkelweg. Groot huis met leuk vide-deel. Hot tub op balkon met uitzicht op de bergen. DVD speler en films aanwezig. Compleet ingericht huis met open haard. Minpunt is verlichting, die niet goed in te stellen was. Toprestaurant in 1 van de chalets.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Cedar House in Golden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Cedar House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Cedar House scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.