Bed and Breakfast Bonniebrook Lodge

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag13°9°
Bed and Breakfast Bonniebrook Lodge

We hebben een aantal aanbieders voor Bonniebrook Lodge voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Bonniebrook Lodge in het Nederlands

Prachtige B&B

Rene Zwart
27-7-2017

Bonniebrook Lodge is een prachtige B&B met zeer ruime, comfortabele en compleet ingerichte suites met uitzicht op de Strait of Georgia in een rustige groene omgeving op 5 minuten rijden van het plaatsje Gibsons. Zou een dikke 10 hebben gekregen als het gastheerschap beter wordt ingevuld. Bij aankomst werd de kamer gewezen en daar bleef de ontvangst bij. Er werd niet eens gevraagd of wij gebruik wilden maken van de mogelijkheid ontbijt bezorgd te krijgen. Dat kan alleen op de kamer en wordt pas om 9.30 uur gebracht. Jammer, want als de host zich iets klantvriendelijker zou opstellen is het helemaal top. Misschien dat de eigenaar eens in de leer moet bij zijn collega's van het Tuwanek Hotel in het vlakbij gelegen Sechelt want die weten precies wat gastvrijheid is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Bonniebrook Lodge in Gibsons, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Bonniebrook Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.