Camping Kicking Horse Campground (Nationaal park Yoho)

CampingWeer vandaag7°1°
Camping Kicking Horse Campground (Nationaal park Yoho)

1 review over Camping Kicking Horse Campground (Nationaal park Yoho) in het Nederlands

Echte natuurcamping

Alex
18-8-2015

Echt een campsites voor de natuurzoeker. Helemaal geen faciliteiten maar daar kom je hier ook niet voor. Zelf een plekje uitzoeken en een formulier invullen met je creditcard gegevens. 6 weken later wordt het wel afgeschreven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kicking Horse Campground (Nationaal park Yoho) in Field, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kicking Horse Campground (Nationaal park Yoho) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Camping Kicking Horse Campground (Nationaal park Yoho)