Hotel Emerald Lake Lodge

Hotel Emerald Lake Lodge
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Emerald Lake Lodge voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Emerald Lake Lodge in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Mooie ligging aan een meer

Familie Jansen Hellendoorn
2-9-2016

We schrokken eerst even van de grote aantallen toeristen die hier dagelijks even komen kijken. Maar in de kamer had je er weinig last van. Hotel had mooie ligging. Vooral hoofdgebouw vonden we leuk. Perfecte service. Kamers hadden wel wat schoner gemogen.

Mooi rustig complex aan het meer

marco
1-1-2013

Op onze reis door de Rockies hier twee dagen vertoeft. Mooi complex met diverse appartementen. Kamers zijn netjes en voorzien van alles inclusief open haard en wij hadden zelfs uitzicht om het mooie meer. We hebben een keer gegeten in het restaurant en het eten was goed en lekker. Tevens is er een lekkere zitruimte voor koffie of een drankje met gratis WiFi. Enigste minpuntjes is dat je niet met je auto bij de lodge kan komen. Wat wij niet wisten is dat je op een lager gelegen parkeer terrein moet parkeren waarna je met een shuttle busje naar het complex wordt gebracht. Erg omslachtig met grote koffers. Tip, neem een klein koffertje mee met spullen voor de aanwezige tijd scheelt je veel moeite.

Mooie ligging, kamers wat minder

poeliepoel
28-8-2012

Prachtig meer, mooie lokatie, goed eten in div. restaurants, uitgebreid ontbijtbuffet. Diverse kamers in huisjes, meubilair oud, bedden goed, badkamer niet ruim maar netjes, klein balkon. Voor dit geld te duur! Een of max. 2 nachten genoeg voor deze lokatie. In Field niets, alleen toeristeninformatie, station en 1 café Truffle Pigs wat wel leuk is.

paradijs

Esther
21-8-2009

Je waant je echt in het paradijs. De ligging is werkelijk fantastisch.

Mooie lounge, restaurant met meerzicht, eten was erg goed. Denk er wel aan om het restaurant van te voren te reserveren. Huisjes liggen aan meer, hebben een openhaard op kamer. Het is leuk om een kano te huren en een wandeling om het "lake" is een echte aanrader (duurt ongeveer 1,5 uur).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Emerald Lake Lodge in Field, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Emerald Lake Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Emerald Lake Lodge scoort een 7.6 uit 10 op basis van 6 reviews.