Reviews over Field

Mooie ligging aan een meer

Familie Jansen Hellendoorn,
    2-9-2016

We schrokken eerst even van de grote aantallen toeristen die hier dagelijks even komen kijken. Maar in de kamer had je er weinig last van. Hotel had mooie ligging. Vooral hoofdgebouw vonden we leuk. Perfecte service. Kamers hadden wel wat schoner gemogen.

Echte natuurcamping

Alex,
    18-8-2015

Echt een campsites voor de natuurzoeker. Helemaal geen faciliteiten maar daar kom je hier ook niet voor. Zelf een plekje uitzoeken en een formulier invullen met je creditcard gegevens. 6 weken later wordt het wel afgeschreven.

Mooi rustig complex aan het meer

marco,
    1-1-2013

Op onze reis door de Rockies hier twee dagen vertoeft. Mooi complex met diverse appartementen. Kamers zijn netjes en voorzien van alles inclusief open haard en wij hadden zelfs uitzicht om het mooie meer. We hebben een keer gegeten in het restaurant en het eten was goed en lekker. Tevens is er een lekkere zitruimte voor koffie of een drankje met gratis WiFi. Enigste minpuntjes is dat je niet met je auto bij de lodge kan komen. Wat wij niet wisten is dat je op een lager gelegen parkeer terrein moet parkeren waarna je met een shuttle busje naar het complex wordt gebracht. Erg omslachtig met grote koffers. Tip, neem een klein koffertje mee met spullen voor de aanwezige tijd scheelt je veel moeite.

Mooie ligging, kamers wat minder

poeliepoel,
    28-8-2012

Prachtig meer, mooie lokatie, goed eten in div. restaurants, uitgebreid ontbijtbuffet. Diverse kamers in huisjes, meubilair oud, bedden goed, badkamer niet ruim maar netjes, klein balkon. Voor dit geld te duur! Een of max. 2 nachten genoeg voor deze lokatie. In Field niets, alleen toeristeninformatie, station en 1 café Truffle Pigs wat wel leuk is.

Op korte afstand langs de Highway

Hans,
    18-8-2012

Ligging

Het kent een hoofdgebouw en een aantal losstaande houten lodges. Zijn in de meeste gevallen direct langs de rivier gesitueerd met prachtig uitzicht op de berg. Ligt langs de Trans Canadian Highway tussen Banff en Lois Lake.

Hotelvoorzieningen

Het ontbijten gebeurt in het hoofdgebouw en mag wat uitgebreider zijn. Het diner is overigens van hoge kwaliteit en een aanrader. De rustiek ingerichte ruimte in het hoofdgebouw met de forse schouw maakt het tot een sfeervol verblijf. Parkeren van de auto kan bij de entree tegenover het hoofdgebouw.

Kamer

De kamer is sfeervol ingericht passend bij de omgeving van de Canadian Rockies. Er is een douchecabine en een eigen balkon. Er is een koelkastje aanwezig.

Field scoort een 6 uit 10, op basis van 5 reviews