Reviews over Fernie

Prima hotel

Leen
    13-7-2016

Prima hotel, maar ligt iets buiten het centrum van Fernie

Goede kamer in een vrij kleurloos plaatsje

Yerun
    14-7-2014

De eerste indruk bij het binnenstappen van de kamer valt nogal tegen. Het ruikt wat muf in de kamer en vanuit het raam kijken we tegen een vuilcontainer aan. Maar na 5 minuten ruikt je de muffe geur al niet meer en heel Fernie maakt een rommelige indruk, dus welbeschouwd is het een goede, ietwat gedateerd ogende kamer. De kamer is ruim, heeft alles wat je nodig hebt en is ondanks de geur goed schoon. En 's ochtends is er nog een positieve verrassing, want ondanks dat ontbijt niet is inbegrepen, staan er in de lobby bakjes yoghurt, fruit en heerlijke muffins.

Fernie scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews