Hotel Fairmont Hot Springs Resortsterstersterster

8Fantastisch

Canada, British Columbia, Fairmont Hot Springs

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Fairmont Hot Springs Resort voor je op een rij gezet:

• Sauna

2 reviews over Hotel Fairmont Hot Springs Resort

• 9Pascal24-05-2012

Fijne plek om tot rust te komen

Wij zijn 2 nachten geweest in dit fijne resort. 1e dag hebben we lekker gerelaxt in de hot springs. De 2e dag zijn hebben we Kootenay National Park bezocht wat op korte afstand ligt.

Fijn hotel, mooie kamers, lekkere bedden. Vanuit sommige hotelkamers loop je zo over het gras door naar de hot springs.

1e keer hier verblijven in 2003 is zo goed bevallen dat we in 2005 weer hier langs zijn gereden.

Gereisd met vrienden in september 2005

• 7Desiree08-11-2009

Lekker even bijkomen in het warme water

We kwamen hier zonder reservering aan. Gelukkig hadden we nog net de laatste kamer. Die moest nog wel eerst schoongemaakt worden. Hierdoor kregen we ook onze keycard voor de kamer nog niet en konden we, zoals even later bleek, alleen in het publieke warmwaterbad. Het openbare bad was heel erg druk. Na een uur konden we alsnog naar onze kamer en naar het prive bad. Dit bad is veel mooier en rustiger.

Helaas minder punten voor de service, want ik snap nog steeds niet waarom we niet alvast de sleutelkaart konden krijgen zodat we in het prive bad konden.

Kamers en eten waren overigens prima. Verwacht echter geen haute cuisine.

Gereisd met partner in januari 2009

1 tip over Hotel Fairmont Hot Springs Resort

• Pascal, 24-05-2012

Lekker een dagje dobberen in de hot springs maar Kootenay National Park is ook zeker mooi om te bezichtigen.

0 vragen over Hotel Fairmont Hot Springs Resort

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad