Camping Camper Haven RV Park & Tenting

1 review over Camping Camper Haven RV Park & Tenting in het Nederlands

RV Park tussen Golden en Revelstoke

hans
7-7-2009

Tussen de Nationale Parken Yoho en Revelstoke ligt aan de Hway 1 dit RV Park. Bij Donald Station staat dit park goed aangegeven. Het terrein heeft ruime Full Hookup plaatsen. Mooi uitzicht op besneeuwde bergen rondom. Wifi was net beschikbaar maar werkte nog niet goed; kosten 5 Can $ per dag. Sanitair OK ( wel met munten) en uitgebreide was- en droogmachines. Achter de camping kun je beren spotten die uit het bos op een weiland "grazen" Wij hadden de pech dat in het gebied s'nachts de stroom uitviel waardoor vrijwel niets meer werkt! ( ook geen waterpomp!) Vriendelijke eigenaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Camper Haven RV Park & Tenting in Donald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Camper Haven RV Park & Tenting zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.