Reviews over Donald

RV Park tussen Golden en Revelstoke

hans,
    7-7-2009

Tussen de Nationale Parken Yoho en Revelstoke ligt aan de Hway 1 dit RV Park. Bij Donald Station staat dit park goed aangegeven. Het terrein heeft ruime Full Hookup plaatsen. Mooi uitzicht op besneeuwde bergen rondom. Wifi was net beschikbaar maar werkte nog niet goed; kosten 5 Can $ per dag. Sanitair OK ( wel met munten) en uitgebreide was- en droogmachines. Achter de camping kun je beren spotten die uit het bos op een weiland "grazen" Wij hadden de pech dat in het gebied s'nachts de stroom uitviel waardoor vrijwel niets meer werkt! ( ook geen waterpomp!) Vriendelijke eigenaar.