Hotel Coast Tsawwassen Inn

HotelWeer vandaag18°14°
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Coast Tsawwassen Inn voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Coast Tsawwassen Inn in het Nederlands

Met jonge kinderen

ruime kamer

WQN
15-8-2009

bij aankomst bleken wij "special guest of the day", wat ons een gratis upgrade naar een super grote kamer met jacuzzi opleverde! De slaapkamer was supergroot, 3x 2p bedden. De badkamer zag er licht en ruim uit door het glas boven het bad. Klein keukentje met koelkast, fornuis, koffiezetapparaat, magnetron. Ruim zitgedeelte met eettafel. Het leek meer op een appartement.

Wij hebben het hotel geboekt als laatste voor vertrek naar huis. Het ligt niet al te ver van Vancouver Int. airport.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coast Tsawwassen Inn in Delta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coast Tsawwassen Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.