We hebben een aantal aanbieders voor Delta voor je op een rij gezet:

Reviews over Delta

Prima gasthuis

Rob van Blokland,
    14-6-2016

Voordat wij naar Vancouver Island vertrokken met de veerboot hebben wij in dit gasthuis een overnachting gedaan. Prima services, keurige en modern ingerichte kamers en goed ontbijt. De eigenaren waren zeer sympathiek en deden er alles aan om het ons naar het zin te maken. Dit gasthuis is echt aan te bevelen.

Gereisd met partner in juni 2016

ruime kamer

WQN,
    15-8-2009

bij aankomst bleken wij "special guest of the day", wat ons een gratis upgrade naar een super grote kamer met jacuzzi opleverde! De slaapkamer was supergroot, 3x 2p bedden. De badkamer zag er licht en ruim uit door het glas boven het bad. Klein keukentje met koelkast, fornuis, koffiezetapparaat, magnetron. Ruim zitgedeelte met eettafel. Het leek meer op een appartement.

Wij hebben het hotel geboekt als laatste voor vertrek naar huis. Het ligt niet al te ver van Vancouver Int. airport.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009