Camping Pair-A-Dice RV Park & Campground

Camping Pair-A-Dice RV Park & Campground

Laatste review

Dit RV Park is geschikt als tussenstop op de route naar Radium Hot Springs en Banff ( HWay 95 ). Ook kun je vanuit hier noordwaarts rijden langs de meren in Kootenay(HWay 3a). Klein park dat recent van eigenaar is gewisseld. De vriendelijke eigenaar ontvangt je in zijn piepklein kantoortje. Je wordt voortdurend gewaarschuwd dat het geleverde water "Under high pressure" is. Gratis Wifi. Het sanitair ziet er goed uit; er hangen dan ook zo'n 10-tal infobordjes. Prijs voor Full Hookup 25 Can$. In Creston zelf is niet veel te beleven.

1 review over Camping Pair-A-Dice RV Park & Campground in het Nederlands

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pair-A-Dice RV Park & Campground in Creston, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pair-A-Dice RV Park & Campground zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.