Camping Mountain Park Resort - RV Park - Campround

7,5

1 review over Camping Mountain Park Resort - RV Park - Campround in het Nederlands

2008

Geweldige camping vlak bij de Goat River

Ed Pieffers
4-7-2008

Geweldige camping vlak bij de Goat River. Eigenaar is Nederlander van oorsprong en is niets te veel. Hier gratis internet en gratis douchen. Omgeving is geschikt voor wandelen, pardrijden en canoeing

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mountain Park Resort - RV Park - Campround in Creston, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mountain Park Resort - RV Park - Campround zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.