Sorteren

Reviews over Creston

RV Park in Creston (oostelijk Kootenay)

hans
    27-6-2009

Dit RV Park is geschikt als tussenstop op de route naar Radium Hot Springs en Banff ( HWay 95 ). Ook kun je vanuit hier noordwaarts rijden langs de meren in Kootenay(HWay 3a). Klein park dat recent van eigenaar is gewisseld. De vriendelijke eigenaar ontvangt je in zijn piepklein kantoortje. Je wordt voortdurend gewaarschuwd dat het geleverde water "Under high pressure" is. Gratis Wifi. Het sanitair ziet er goed uit; er hangen dan ook zo'n 10-tal infobordjes. Prijs voor Full Hookup 25 Can$. In Creston zelf is niet veel te beleven.

Geweldige camping vlak bij de Goat River

Ed Pieffers
    4-7-2008

Geweldige camping vlak bij de Goat River. Eigenaar is Nederlander van oorsprong en is niets te veel. Hier gratis internet en gratis douchen. Omgeving is geschikt voor wandelen, pardrijden en canoeing