Reviews over Courtenay

Niet geweldig, maar voldoende prijs/ kwaliteit

Quadrifoglio,
    16-9-2014

Dit hotel heeft twee verdiepingen (trap) en kleinere kamers met beperkt aanvullende apparatuur. Inrichting is al ouder, gebruikssporen zijn zichtbaar. De bedden zijn goed, maar het bedlinnen is aan vervanging toe. Enkele haren weggehaald, schoon bedlinnen. Het ontbijt is zeer beperkt. Hotel ligt met 20 autominuten best ver van de ferry verwijderd. Ter voorbereiding: Afstand Victoria naar Courtenay lijkt beperkt, maar door de vele stoplichten (!!!) enorm tijdrovend.

Prima hotel voor een overnachting

junior_ing,
    21-11-2011

Net hotel langs een doorgaande weg zonder dat je hier last van hebt. Ruime kamers, gratis wifi, wasmachines. Goede uitvalsbasis voor dagactiviteiten op Vancouver Island.

Hotel Courtenay prima place to stay

henkt,
    19-7-2011

Hotel Travelodge is prima hotel, vriendelijke receptie. Van hieruit whale watching in Cambell River, een geweldige ervaring, met een snelle Zodiac boot.

goedkoopste overnachting van trip door Canada

B. Maatman,
    4-8-2009

Simpel maar nette kamer. We hadden alleen in principe een bed nodig op doortocht, geschikte locatie. Fastfoodketens in de straat.

Courtenay scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews