Bed and Breakfast Cobble House

1 review over Bed and Breakfast Cobble House in het Nederlands

Echt iets voor rustzoekers

Rinus
17-1-2011

Het pension ligt midden in de natuur en is een uitstekende locatie om het zuidelijk deel van Vancouver Island te verkennen.

Prachtige grote kamers, uitstekend ontbijt en ook de service was klasse.

In de nabij omgeving zijn enkele uitstekende restaurants.

Een super adres voor rustzoekers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Cobble House in Cobble Hill, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Cobble House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Cobble House scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.