FamiliehotelWeer vandaag21°12°
6,9

11 reviews over Hotel Clearwater Lodge in het Nederlands

Prima hotel voor 1 of 2 nachten.

Fam v.d. Wal
5-8-2018

Ruime kamer met goede bedden. De kamer had een kleine keuken met een grote koelkast . Het hotel ligt langs de snelweg, maar daar hoor je niets van. Het ligt bovendien aan de rand van het park. Watervallen op max. 30 minuten rijden. Dutch Lake vlak bij. Ze leveren een gratis ontbijt, stel je daar niet te veel van voor. Een klein, enigszins verouderd, zwembadje met een bubbelbad en een wat lauwe sauna.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

niet veel soeps

marcel
18-8-2012

dit hotel gaat al wat jaartjes mee en dat zie je. beschadigingen in de kamer. lamp die niet werkt. kleine badkamer. wel een complete keuken met koelkast, magnetron en 2 pitten. kamers zeer gehorig met een spleet onder de deur van zeker 1,5 cm. personeel niet echt super. bij annkomst niemand achter de recepties en na enkele malen op de bel te drukken kwam na 10 min. iemand met zijn mond vol aanlopen. de 2e dag ook niemand bij de bale toen deze kwam vond hij de weg om de balie waarschijnlijk te lang en nam dus maar een jump over de balie. erg professioneel.... hotel wel super gelegen. direct langs de hoofdweg en bij de ingang van het park.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gratis ontbijt

hilde Boon
7-8-2011

dit was ons eerste hotel van de ronries waar we ook een ontbijt(heel goed) kregen in de prijs begrepen.Wij hadden ook een keukentje ,en dus ook een frigo.Er was een ruim teras,de kamer was ruim en heel proper.Mooi groot zwembad en grote tuin.Wij hadden zicht op de tuin ,zwembad en camping maar er zijn ook kamers met zicht op de parking,als je dan ook nog gelijkvloers zit,is het wel minder gezellig.

Gereisd Met partner in juli 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Clearwater Lodge voor je op een rij gezet:

Simpel hotel, geen puf om een stapje extra te doen

Sacha
2-8-2010

De buitenkant met de enorme luifel doet meer vermoeden dan het hotel daadwerkelijk biedt. Standaard, simpel. Niet al te vriendelijk personeel. Voldoet voor een nachtje. 1 internet pc in koffiekamer naast receptie.

Qua ligging perfect voor het bezichtigen van de indrukwekkende watervallen van het Wells Gray National Park (Spahats, Dawson & Helmcken Falls).

Het restaurantje in het hotel serveert simpel eten (avondeten en ontbijt). De dame daar rende haar benen uit het lijf, erg aardig mens, maar beetje gestresst.

Gereisd Met vrienden in juli 2009

Niet voor herhaling vatbaar.

Jordaan
31-10-2009

redelijk hotel met ongeintereseerd personeel, achterstallig onderhoud en een manager die het begrip klantvriendelijkheid niet heeft begrepen

Gereisd Met partner in augustus 2009

goed doorgangs hotel

karin
13-8-2009

Een goed hotel. Een ruime kamer, met klein keukentje. Leuk zwembad aanwezig. Wat formele benadering vanuit het personeel, maar niet incorrect. Gratis gebruik van internet, daarvoor is een aparte ruimte beschikbaar. Fijn gelegen tegenover het visitor centre en vlakbij de toegangsweg naar het park. Het restaurant is erg klein en reserveren kon niet. We werden al gewaarschuwd door het personeel dat de kans aanwezig was dat er geen plaats zou zijn als we kwamen 's avonds. We zijn dan ook gaan eten in een restaurant een stukje verder langs de weg. Dat leek uit een soort film uit de jaren 50, eten heel eenvoudig, maar wel goed verder.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

Ruime kamer met mini-keuken.

WQN
29-7-2009

Vergeleken met andere hotelkamers was deze kamer lekker ruim. Op eerste verdieping met balkon. Gratis internet op kamer. Kleine keuken. Ontbijt (excl) in het eenvoudige restaurant niet bijzonder, maar het avondeten smaakte ons voortreffelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009
2008

Een prima hotel voor één nacht.

EP
22-8-2008

De kamers zijn goed en dat vonden wij prima. Verder doet het hotel denken aan een rust(bejaarden)huis er zit smaak noch kraak aan. Het binnenzwembadje is aardig en de Jacuzzi is goed. Het resaurant was veel te druk toen wij er waren. De enige dame van de bediening had een paar handen tekort maar wie heeft daar nu problemen mee op zo'n rustige plek tijdens zijn vakantie! Opnieuw hier naartoe? Ik denk dat ik dan direct naar het karakteristieke andere Hotel ga.

Gereisd Familie in juli 2008

Mooi, goed gelegen hotel

De Zwart
11-8-2008

Hotel is mooi gelegen (tegenover het visitor information center) aan de toegangsweg naar het Wells Gray Park.

Mooie ruime kamer, lekker zwembad en bubbelbad.

In het (kleine) restaurant kon het aardig druk zijn. Reserveren is aan te bevelen.

Gereisd Familie in Mon Aug 11 2008 10:56:37 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een hotel voor een nacht is het een goed hotel vrij

corry
29-2-2008

een hotel voor een nacht is het een goed hotel vrij eenvoudig

Gereisd Familie in september 2007

• SaunaFinse sauna

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Clearwater Lodge in Clearwater, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Clearwater Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.