Hotel Ace Western

Hotel Ace Western
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Ace Western voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Ace Western in het Nederlands

Gewoon normaal motel

Tamara81
25-9-2016

Dit motel is er 1 als duizenden. 2 tweepersoonsbedden, badkamer met bad, parkeren voor de deur.

Geen ontbijt, wel een koffiezetter, tv en een koelkastje.

Goede uitvalbasis voor Wells Grey Procincial Park. Tegenover de visitorcentre. Erg grote supermarkt in de buurt.

goed genoeg voor op doorreis

Theo & Yvonne
7-7-2015

typische motel kamers. Geen ontbijt aanwezig. Kamer ruim evenals de badkamer. Alles netjes en schoon. Grote supermarkt in de buurt evenals diverse restaurants.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ace Western in Clearwater, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ace Western zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ace Western scoort een 8.11 uit 10 op basis van 2 reviews.